• 797 431 222
  • cmz.zielonka@gmail.com

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Centrum Rehabilitacyjne „SPRAWNOŚĆ”informujemy:

    1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Rehabilitacji „SPRAWNOŚĆ”

(dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Kolejowa 5B/8, 05-220 Zielonka. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Kolejowa 5B/8, 05-220 Zielonka lub drogą e-mailową pod adresem: cmz.zielonka@gmail.com

    2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl

    3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

    4. Przetwarzanie odbywa się w celu kontaktu z Administratorem.

    5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

    6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

     7.Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie   przepisów prawa oraz umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.

     8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do zakończenia celu    przetwarzania. Dane, których nie ma obowiązku przechowywać, będą niszczone niezwłocznie po zakończeniu działania, którego dotyczą.

      9.   Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub  ograniczenia przetwarzania oraz  o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

    10.  Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    11. Podanie danych osobowych jest wymogiem do wykonania obowiązków Administratora. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości skorzystania z usług Administratora.

   12.  Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest Centrum Rehabilitacyjne „SPRAWNOŚĆ” (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Kolejowa 5B/8, 05-220 Zielonka. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na w/w adres lub drogą e-mailową pod adresem: cmz.zielonka@gmail.com

Inspektor Ochrony Danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl 

Podstawa prawna

Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 

Kontakt

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe, które podałaś/eś kontaktując się z nami (w szczególności imię, nazwisko, adres e-mail oraz inne dane, które podałaś/eś w treści wiadomości kierowanej do Administratora). Podanie tych danych osobowych jest konieczne, aby móc nawiązać kontakt. 

Wykorzystujemy ww. dane osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane przez Ciebie zapytanie. Działamy w oparciu o nasz uzasadniony interes, polegający na zapewnieniu kontaktu – art. 6 ust.1 lit. f RODO. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres 5 lat, a następnie niezbędność danych zostanie poddana weryfikacji i ewentualnemu usunięciu.

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Kontakty służbowe

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu wymiany danych osobowych w ramach kontaktów służbowych. Działamy w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Dane osobowe mogą pochodzić od stron trzecich m. in.: pracowników, współpracowników, wolontariuszy, beneficjentów, kontrahentów, klientów, urzędników. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora bezterminowo.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

Faktury

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu wystawienia faktury oraz płatności – art. 6 ust. 1 lit. b RODO, rozliczenia faktury – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, w którym wystawiono dokumenty księgowe. 

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

Pełnoletni Pacjent na NFZ

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu udzielenia świadczeń zdrowotnych (diagnostyki, profilaktyki, terapii), zarządzania usługami opieki zdrowotnej (prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, weryfikacji tożsamości przed wizytą), zapewnienia opieki zdrowotnej, zabezpieczenia społecznego oraz zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej – art. 6 ust. 1 lit. c, oraz art. 9 ust. 2 lit h – dane będą przechowywane przez 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu lub zgodnie z wyjątkami opisanymi w ustawie o Prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. W celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług medycznych, w tym kontaktowania się w sprawach związanych z realizacją umowy – art. 6 ust. 1 lit. b, e RODO – dane będą przechowywane 5 lat od zakończenia umowy. Wywiązania się z obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – dane będą przetwarzane przez 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, w którym wystawiono dokumenty księgowe oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO – Twoje dane będą przechowywane przez okres 3 lat od zaprzestania korzystania z usług Administratora.

Dane osobowe mogą pochodzić od stron trzecich, tj. Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych, Narodowego Funduszu Zdrowia, organów samorządu zawodów medycznych, podmiotów prowadzących rejestry usług medycznych, w zakresie niezbędnym do prowadzenia rejestrów, pracodawców.

Administrator nie przekazuje danych do państw trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

Niepełnoletni Pacjent na NFZ

Przetwarzanie danych osobowych Pani Pana dziecka/podopiecznego odbywa się w celu udzielenia świadczeń zdrowotnych (diagnostyki, profilaktyki, terapii), zarządzania usługami opieki zdrowotnej (prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, weryfikacji tożsamości przed wizytą), zapewnienia opieki zdrowotnej, zabezpieczenia społecznego oraz zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej – art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit h – dane będą przechowywane przez 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu lub zgodnie z wyjątkami opisanymi w ustawie o Prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. W celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług medycznych – art. 6 ust. 1 lit. b, e RODO – dane będą przechowywane 5 lat od zakończenia umowy. Wywiązania się z obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – dane będą przetwarzane przez 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, w którym wystawiono dokumenty księgowe oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO –dane będą przechowywane przez okres 3 lat od zaprzestania korzystania z usług Administratora.

Przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana odbywa się w celu udzielenia Pani/Pana dziecku/podopiecznemu świadczeń zdrowotnych (diagnostyki, profilaktyki, terapii), zarządzania usługami opieki zdrowotnej (prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, weryfikacji tożsamości przed wizytą), zapewnienia opieki zdrowotnej, zabezpieczenia społecznego oraz zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej – art. 6 ust. 1 lit. c, oraz art. 9 ust. 2 lit h – dane będą przechowywane przez 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu lub zgodnie z wyjątkami opisanymi w ustawie o Prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. W celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług medycznych dla Pani/Pana podopiecznego, w tym kontaktowania się w sprawie realizacji umowy – art. 6 ust. 1 lit. b, e RODO – dane będą przechowywane 5 lat od zakończenia umowy oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO – dane będą przechowywane przez okres 3 lat od zaprzestania korzystania z usług Administratora.

Dane osobowe mogą pochodzić od stron trzecich, tj. Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych, Narodowego Funduszu Zdrowia, organów samorządu zawodów medycznych, podmiotów prowadzących rejestry usług medycznych, w zakresie niezbędnym do prowadzenia rejestrów.

Administrator nie przekazuje danych do państw trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

Pełnoletni Pacjent wizyta prywatna

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu udzielenia świadczeń zdrowotnych (diagnostyki, profilaktyki, terapii), zarządzania usługami opieki zdrowotnej (prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, weryfikacji tożsamości przed wizytą), zapewnienia opieki zdrowotnej, zabezpieczenia społecznego oraz zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej – art. 6 ust. 1 lit. c, oraz art. 9 ust. 2 lit h – dane będą przechowywane przez 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu lub zgodnie z wyjątkami opisanymi w ustawie o Prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. W celu zawarcia i realizacji umowy o udzielenie pełnopłatnych świadczeń zdrowotnych – art. 6 ust. 1 lit. b RODO – dane będą przechowywane 5 lat od zakończenia umowy. Wywiązania się z obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – dane będą przetwarzane przez 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, w którym wystawiono dokumenty księgowe oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO – Twoje dane będą przechowywane przez okres 3 lat od zaprzestania korzystania z usług Administratora.

Dane osobowe mogą pochodzić od stron trzecich, tj. Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych, Narodowego Funduszu Zdrowia, organów samorządu zawodów medycznych, podmiotów prowadzących rejestry usług medycznych, w zakresie niezbędnym do prowadzenia rejestrów, pracodawców.

Administrator nie przekazuje danych do państw trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

Niepełnoletni Pacjent wizyta prywatna

Przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dziecka/podopiecznego odbywa się w celu udzielenia świadczeń zdrowotnych (diagnostyki, profilaktyki, terapii), zarządzania usługami opieki zdrowotnej (prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, weryfikacji tożsamości przed wizytą), zapewnienia opieki zdrowotnej, zabezpieczenia społecznego oraz zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej – art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit h – dane będą przechowywane przez 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu lub zgodnie z wyjątkami opisanymi w ustawie o Prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. W celu zawarcia i realizacji umowy o udzielenie pełnopłatnych świadczeń zdrowotnych – art. 6 ust. 1 lit. b RODO – dane będą przechowywane 5 lat od zakończenia umowy. Wywiązania się z obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – dane będą przetwarzane przez 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, w którym wystawiono dokumenty księgowe oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO – dane będą przechowywane przez okres 3 lat od zaprzestania korzystania z usług Administratora.

Przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana odbywa się w celu udzielenia Pani/Pana dziecku/podopiecznemu świadczeń zdrowotnych (diagnostyki, profilaktyki, terapii), zarządzania usługami opieki zdrowotnej (prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, weryfikacji tożsamości przed wizytą), zapewnienia opieki zdrowotnej, zabezpieczenia społecznego oraz zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej – art. 6 ust. 1 lit. c, oraz art. 9 ust. 2 lit h – dane będą przechowywane przez 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu lub zgodnie z wyjątkami opisanymi w ustawie o Prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. W celu zawarcia i realizacji umowy o udzielenie pełnopłatnych świadczeń zdrowotnych dla Pani/Pana dziecka/podopiecznego, w tym kontaktowania się w sprawie realizacji umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO – dane będą przechowywane 5 lat od zakończenia umowy oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO – dane będą przechowywane przez okres 3 lat od zaprzestania korzystania z usług Administratora.

Dane osobowe mogą pochodzić od stron trzecich, tj. Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych, Narodowego Funduszu Zdrowia, organów samorządu zawodów medycznych, podmiotów prowadzących rejestry usług medycznych, w zakresie niezbędnym do prowadzenia rejestrów, pracodawców.

Administrator nie przekazuje danych do państw trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

Przyciski portali społecznościowych 

Zamieszczając na naszych stronach internetowych przyciski portali społecznościowych (Facebook) dajemy operatorom tych portali sposobność do zbierania danych osobowych użytkowników naszych stron i ich dalszego przetwarzania w określonych przez tych operatorów celach. Czynimy to w dwojaki sposób:

• Po pierwsze, odsyłamy Cię za pomocą przycisku na stronę internetową odpowiedniego portalu społecznościowego, na której możesz polubić lub obserwować nasz fanpage, jak również polecić go swoim znajomym; Twoja aktywność na portalach społecznościowych jest śledzona przez operatorów tych portali, a zabrane w ten sposób dane są przez nich wykorzystywane m.in. do celów marketingu behawioralnego; dotyczy to jedynie użytkowników naszych stron będących subskrybentami usług portali społecznościowych;

• Po drugie, umożliwiamy operatorom portali społecznościowych umieszczenie na Twoim urządzeniu plików cookies, dzięki którym mogą śledzić Twoją aktywność na różnych stronach internetowych; zebrane w ten sposób dane są przez nich wykorzystywane m.in. do celów marketingu behawioralnego; dotyczy to wszystkich użytkowników naszych stron bez względu na to, czy są subskrybentami usług portali społecznościowych; Celem zamieszczenia przez nas na stronach internetowych przycisków portali społecznościowych jest zwiększenie atrakcyjności tych stron. 

Działamy w oparciu o nasz uzasadniony interes (podstawa prawna wykorzystania danych przewidziana w art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na promocji i popularyzacji działalności Administratora. 

W związku z realizacją opisanych powyżej celów nie przechowujemy danych o charakterze osobowym. Takie dane mogą jednak przechowywać – ze względu na określone przez siebie samodzielnie cele – operatorzy portali społecznościowych. Pozostaje to jednak poza jakimikolwiek uzgodnieniami z tymi operatorami. 

Prowadzenie fanpage’y na portalach społecznościowych 

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe zbierane w związku z odwiedzinami utworzonych przez nas naszych fanpage’y na portalach społecznościowych (Facebook) i aktywnością podejmowaną na forum tych fanpage’y, w tym informacje o obserwowaniu i polubieniu fanpage’a, zamieszczeniu postów, zamieszczeniu komentarzy pod publikowanymi na fanpage’u treściami, reakcjach na publikowane na fan page’u treści oraz o dzieleniu się z innymi użytkownikami publikowanymi na fanpage’u treściami itp.). Informacje te, zgodnie ze specyfiką działania portali społecznościowych, są jawne dla wszystkich lub niektórych pozostałych użytkowników tych portali. Wykorzystujemy Twoje dane osobowe w celu prowadzenia fanpage’a, w tym w celu opracowania atrakcyjnych treści oraz ich udostępnienia użytkownikom portali społecznościach. 

Działamy w oparciu o niezbędność wykorzystania danych do wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną. Podstawa prawna wykorzystania danych przewidziana w art. 6 ust. 1 lit. b RODO. 

Administrowanie serwerem i statystyka korzystania z zasobów naszych stron 

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe dotyczące Twojej aktywności na naszych stronach, obejmujące treść zapytań HTTP kierowanych do naszego serwera przez Twoje urządzenie (adres URL, adres IP, typ przeglądarki, system operacyjny, język przeglądarki, datę i godzinę żądania, identyfikator pliku cookie, przeglądane zasoby strony). Zbierane w ten sposób dane są zapisywane w logach serwera. 

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe w celu administrowania serwerem, zapewnienia jego bezpieczeństwa oraz w celach statystycznych. Działamy w oparciu o nasz uzasadniony interes, polegający na zapewnieniu kontaktu – art. 6 ust.1 lit. f RODO polegający na administrowaniu serwerem, identyfikowaniu błędów w strukturze naszych stron oraz prowadzeniu statystki najczęściej przeglądanych zasobów. 

Pliki Cookies

Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Cookies identyfikuje Użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego treści,
w tym reklam. Administrator Danych Osobowych stosuje Cookies, aby zagwarantować odpowiedni standard wygody Serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy w celu optymalizacji działań.

Cookies wykorzystywane są w celu:

  1. dostosowania zawartości Serwisu do preferencji Użytkownika;
  2. optymalizacji korzystania z Serwisu, w szczególności poprzez rozpoznawanie urządzenia końcowego Użytkownika,
  3. tworzenia statystyk,
  4. utrzymania sesji Użytkownika,
  5. dostarczania Użytkownikowi treści reklamowych.

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z Serwisu, aby usprawniać funkcjonowanie Serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację.

Należy pamiętać, że w niektórych przypadkach, niezależnych od Właściciela, oprogramowanie zainstalowane przez Użytkownika na urządzeniu końcowym, służące do przeglądania stron internetowych (np. przeglądarka internetowa) wprowadza domyślne przechowywanie Cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących Cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione między innymi w taki sposób, aby blokować automatyczną ustawienia Cookies bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu końcowym Użytkownika. Informacje szczegółowe w tym zakresie dostępne są w ustawieniach i instrukcjach dotyczących oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej.

Zmiana ustawień stanowi wyrażenie sprzeciwu, który w przyszłości może spowodować utrudnienia
w korzystaniu z Serwisu. Całkowite wyłączenie opcji przyjmowania Cookies nie będzie oznaczać braku możliwości przeglądania treści zamieszczanych w Serwisie z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

Niedokonanie zmiany ustawień oznacza, że dane będą zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika (korzystanie z Serwisu będzie powodować automatyczne zamieszczanie Cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika).

Przechowywane dane zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym Użytkownika lub oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

Informacje dotyczące Cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych w ramach Serwisu.

Podmioty, którym ujawniamy Twoje dane osobowe

Nasza strona internetowa zawiera odnośniki do innych stron www. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityka prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko strony internetowej prowadzonej przez Administratora Danych Osobowych. 

Ujawniamy Twoje dane osobowe: A-Consulting – Aldona Olszewska, KYLOS sp. z o.o., PROG-MED. Systemy informatyczne Krzysztof Waberski, Facebook.

Ponadto dane osobowe mogą zostać ujawnione organom publicznym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom z nami współpracującym na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. 

Twoje prawa 

W związku z wykorzystywaniem przez nas Twoich danych osobowych możesz domagać się od nas:

  • dostępu do swoich danych osobowych, uzyskania potwierdzenia, czy Twoje dane osobowe są wykorzystywane, uzyskania kopii swoich danych osobowych oraz do uzyskania informacji związanych z wykorzystaniem tych danych (art. 15 RODO),
  • kopii swoich danych osobowych, których sam nam dostarczyłeś/dostarczyłaś, i przekazania tej kopii bądź Tobie samemu/samej, bądź wskazanemu przez Ciebie pomiotowi w powszechnie używanym, możliwym do odczytu komputerowego formacie (art. 20 RODO),
  • sprostowania swoich danych osobowych, gdy są niekompletne lub nieprawidłowe (art. 16 RODO),
  • usunięcia wszystkich lub niektórych swoich danych osobowych (art. 17 RODO), jeżeli odpadł celu lub podstawa prawna wykorzystywania tych danych, np. wobec cofnięcia zgody lub zgłoszenia zasadnego sprzeciwu albo jeżeli dane osobowe były wykorzystywane niezgodnie z prawem,
  • ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych (art. 18 RODO) na czas niezbędny do rozstrzygnięcia o zasadności żądania usunięcia lub sprostowania tych danych albo do rozstrzygnięcia o zasadności zgłoszonego przez Ciebie sprzeciwu lub na czas niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony przez Ciebie roszczeń;

Możesz wnieść sprzeciw wobec wykorzystania Twoich danych osobowych w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (art. 21 RODO). Na skutek wniesionego sprzeciwu rozważymy, czy z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją Twoje prawa i wolności mają pierwszeństwo przed względami ochrony poufności przetwarzanych przez nas danych osobowych. 

Możesz w dowolnym momencie wycofać udzieloną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych (art. 7 RODO). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem ich wykorzystywania na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Masz prawo do wniesienia skargi w związku z wykorzystywaniem Twoich danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Skargę możesz wnieść w formie elektronicznej, w formie pisemnej albo ustnie do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu.

Zmiany w Polityce Prywatności 

Stosownie do potrzeb możemy zmieniać i uzupełniać Politykę Prywatności. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach poinformujemy Cię poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na naszych stronach, a w przypadku istotnych zmian poinformujemy Cię bezpośrednio na wskazany adres e-mail. 

Zostaw swój numer - oddzwonimy

Zostaw swój numer telefonu, a nasz pracownik do Ciebie oddzwoni